Zoeken in deze blog

dinsdag 26 augustus 2014

Trailer "SENSITIVE"


Vanochtend, in mijn mailbox, de nieuwsbrief van Elaine Aron met daarin een link naar de trailer van de film, in making, over hooggevoeligheid, over haar levenswerk.

De prachtige, sfeervolle beelden ontroerden mij diep; ik neem aan dat het jou, hooggevoelige lezer, net zo zal vergaan.

Belangrijk om te weten is dat de realisatie van de film een crowfunding-project is. Je kunt al voor EEN DOLLAR meedoen, en ik wil jullie aanmoedigen om je (kleine9 steentje bij te dragen.

Bedenk hoe jouw leven was vóórdat je van de term "HSP" hoorde, vóór je in aanraking kwam met de vruchten van het belangrijke werk van Elaine. En bedenk dan hoe je, al met één enkele dollar, vele, vele anderen kunt helpen de kwaliteit van hun leven te verbeteren. Ik weet zo goed als zeker dat je mee zult doen!


En ja, ik weet het, het fragment is in het engels... Maar als en genoeg mensen meedoen, vast en zeker dat er dan ook een nederlandse ondertiteling vanaf kan... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten